Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Yago

Hallo allemaal Ik ben Yago en houd van alles wat met cultuur te maken heeft. Kunst, muziek, literatuur, religie maar vooral mensen. Wat houdt ons bezig? Waarom doen we bepaalde dingen? Al de ervaringen die ik vanuit deze interessegebieden toegereikt krijg, probeer ik in mijn teksten te verwerken. Maar het hoeft niet de Kunst, Literatuur of Cultuur te zijn. Kleine letters mogen zeker ook. Zo wordt - helaas - maar al te vaak de thriller, maar zeker ook de verbeeldingsliteratuur in een verdomhoekje geplaatst. Het liefst denk ik helemaal niet in hokjes. Dat is weggelegd voor psychologen, sociologen, reclamemakers en marketeers. Het doet er voor mij helemaal niet toe over wat en voor wat ik schrijf. Als ik momenteel al aan schrijven toekom naast mijn drukke studieleventje aan de universiteit, dan is dat omdat er iets uit mijn hoofd moet. Mijn hersenen hebben er al lang genoeg op gesudderd. Het idee mag geserveerd worden. Schrijf ze Yago

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Yago. Een mooi "Even voorstellen" stukje.
Zo wordt - helaas - maar al te vaak de thriller, maar zeker ook de verbeeldingsliteratuur in een verdomhoekje geplaatst.
Echt?

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Yago welkom! Jij komt meteen met een voorstellingsstukje. Bij mij rijst er meteen een vraag: wat is verbeeldingsliteratuur? Ik denk aan Donald Duck. De verbeelding heb je dan al voor je neus. vrg

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Diana, dank je, je brengt licht in de duisternis. Dat zijn nou net de grote drie waar ik nog niet zo mee uit de voeten kan!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de warme verwelkoming iedereen! @Riny: Je kunt misschien inderdaad aan Donald Duck denken, daar is helemaal niets mis mee. Bovendien zijn die boekjes met momenten bijzonder grappig. Maar ik bedoelde eerder, zoals Diana Silver het al aangestipt heeft, fantasy, sciencefiction en horror.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha ha Diana, misschien komen we elkaar nog wel eens in een spookhuis tegen. Of in Roemenië in het kasteel van Dracula.