Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Faye B

Hallo allemaal! Graag wil ik mij, doormiddel van dit forum, even voorstellen. Ik ben Faye Bezemer en chil al dertien jaar op deze bol. Vanaf kleins af aan hiel ik veel van lezen en bedacht ik in mijn "verhaaltjes" schrift de meest gekke verhalen. In de brugklas, één jaar geleden, ondekte ik de kunst van het schrijven opnieuw. Via een vriendin ontdekte ik deze site en ik raakte langzaam geneigd om een account aan te maken, ik was alleen bang dat mijn redelijk jonge leeftijd een blokkade zou zijn. Ik besloot het toch te proberen, dus hier ben ik dan :). Ik zit nu in mijn tweede jaar van het Gymnasium. Verder ben ik een open boek, dus schroom niet om mij een vraag te stellen! Groetjes, Faye

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! :) Ik hoop dat je het hier leuk en leerzaam zal vinden. Maak je vooral geen zorgen om je leeftijd; er zitten hier nog wel jongere leden!

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Faya. Het kan hier heel leerzaam zijn. Maar leg ons ook eens uit hoe het mogelijk is dat je 1 augustus negen jaar bent geworden terwijl je al 13 jaar op deze bol chilt.

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Faya. Het kan hier heel leerzaam zijn. Maar leg ons ook eens uit hoe het mogelijk is dat je 1 augustus negen jaar bent geworden terwijl je al 13 jaar op deze bol chilt.
Haha ik denk dat ik dan een foutje heb gemaakt bij het instellen van mijn profiel. Bedankt dat u mij daar op attendeert, ik zal het even aanpassen :) Ik heb het aangepast, was inderdaad een foutje.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Faya. Het kan hier heel leerzaam zijn. Maar leg ons ook eens uit hoe het mogelijk is dat je 1 augustus negen jaar bent geworden terwijl je al 13 jaar op deze bol chilt.
Haha ik denk dat ik dan een foutje heb gemaakt bij het instellen van mijn profiel. Bedankt dat u mij daar op attendeert, ik zal het even aanpassen :) Ik heb het aangepast, was inderdaad een foutje.
Vreemd. Het waren twee foutjes: het geboortejaar 2004 en de bijpassende (correcte) leeftijd van 9 jaar.

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Faya. Het kan hier heel leerzaam zijn. Maar leg ons ook eens uit hoe het mogelijk is dat je 1 augustus negen jaar bent geworden terwijl je al 13 jaar op deze bol chilt.
Haha ik denk dat ik dan een foutje heb gemaakt bij het instellen van mijn profiel. Bedankt dat u mij daar op attendeert, ik zal het even aanpassen :) Ik heb het aangepast, was inderdaad een foutje.
Vreemd. Het waren twee foutjes: het geboortejaar 2004 en de bijpassende (correcte) leeftijd van 9 jaar.
Die bijpassende leeftijd gaat automatisch :). Inderdaad erg vreemd.