Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mike.A

Goedemiddag allemaal Ook ik heb een verborgen aantrekkingskracht tot de schrijfkunst. Vandaag zet ik daar mijn eerste stap in door mij hier aan te melden en mijn teksten te laten vloeien, Maar nu eerst wat informatie over mij: Mijn naam is Paul, 20 jaar en leid het leven van een student in een van de mooie grote steden. Sinds ik klein ben lees ik al regelmatig (niet geheel veel helaas) en ben ik vooral geïnteresseerd in thriller/roman type boeken waarin mysterie de bovenhand heeft. Ondanks dat ik moet studeren, sociaal leven moet leiden en werken zie ik dat er toch tijd vrij blijft voor mij om te schrijven. Sinds ik 12 was heb ik altijd al een boek willen schrijven en door de jaren heen elk jaar wel eens een poging gedaan. Meestal liep dat af na 5 pagina's omdat het verhaal niet meer klopte of er andere redenen. Gemotiveerd door omstanders (die bijvoorbeeld mijn reisblog lazen) ben ik toch maar serieuzer gaan schrijven. Echter wordt ik tijdens het schrijven wel gehinderd door mijn dyslectie dus bij voorbaat verontschuldig ik mij al voor de fouten, (die vast en zeker ook in deze tekst zullen staan) Schroom niet om vragen te stellen, behalve mijn pincode en dergelijke ben ik een open boek! Groeten Paul (Mike.A)