Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo mensen!!!

Hallo mede schrijvers en schrijfsters! Ik ben Roy, 24 jaar en kom me even voorstellen op dit forum. Ik hoop op dit forum mensen leren te kennen, ervaringen uit te wisselen en ook erg veel te leren, een toekomst als schrijver ziet er nu nog uit als een bos waar je makkelijk in verdwaald. Maar ik zou het erg leuk vinden als ik mijn eerste vruchten af kan werpen! Ik ben geboren in een klein dorpje in de buurt van Nijmegen, altijd al gefascineerd geweest door boeken en films. Al sinds de basisschool merkte ik dat ik een erg levendige fantasie had en daarmee een erg creatieve aanleg. Ik ben ook gek op muziek maken, ik speel al jaren gitaar en drums. Nu inmiddels ook een leuke eigen Progressive Rockband opgericht. Ik merkte in mijn levensloop dat ik erg tegen studies aanliep, ik kon ergens mijn creativiteit niet goed uiten. Zelfs een opleiding als creatief therapeut muziek zag ik mezelf niet mijn hele leven doen. Met andere studies kon ik mijn ei niet kwijt en had ik concentratieproblemen en verdwaalde ik vooral in de voor mij hectische prestatie maatschappij. Nu merk ik dat schrijven mij erg veel rust geeft, en ik het ontzettend leuk vind om te doen. En nu zonder studie zie ik het als een mooie kans vooral veel te schrijven en dit zelfs als ontwikkeling en een soort werk te beschouwen(werk waar ik plezier en ontspanning bij ervaar). Vrienden, op school en kennissen zagen bij mij al vaak de gave in het schrijven met de woorden ''Roy jij hebt een levendige fantasie'' ''hoe kom je op zo'n verhaal''. Dit is een leuke ervaring voor mij: Op de middelbare school hadden we eens per zoveel maanden een boekverslag. Als de luie rebelse leerling die ik was vergat ik nogal eens zoiets. Ik kwam op een dag op school en een vriend-medeleerling zei tijdens de les Nederlands ''Roy we hebben vandaag een boekverslag'' waarop ik mezelf te pletter schrok. Ik had geen boek gelezen en al gauw kreeg ik het voor de meeste w