Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dit ben ik: Anderverhaal

Ja, dit ben ik dus. In het dagelijks leven freelance journalist en tekstschrijver, die er nu over nadenkt om een schrijver te worden. Zag de aankondiging van NaNoWriMo en dacht: laat ik daar aan meedoen! Ben een tijdje geleden begonnen aan een roman, maar zit nu pas op de 7000 woorden. Hadden er al 13.000 moeten zijn als ik het goed heb berekend, dus moet ff een inhaalslagje maken de komende dagen ;) Enfin, verder heb ik nog niet veel boeiends te vertellen, maar ik hoop hier op het forum af en toe wat tips en trucks op te doen! Groet! Anderverhaal

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey welkom, Ah Nanowrimo, dat wordt dan een mooie vuurdoop. Kantiteit boven kwaliteit, maar je kunt er toch heel wat van leren. Al was het maar de dscipline. Ik hoop dat het je lukt!

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat mij betreft gaan kwantiteit en kwaliteit gewoon hand in hand :) Voor mij is vooral de discipline erg belangrijk. Anders ga ik rondsurfen op internet, berichten op forums posten en alles behalve schrijven aan m'n boek. En dat wil ik juist zo graag!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
. Anders ga ik rondsurfen op internet, berichten op forums posten !
Ik know right! Bekend probleem. Pas maar op, want SoL heeft daar ook een handje van ;)