Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Summer - Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen

Hallo Ik wil me even voorstellen voordat ik allemaal vragen ga stellen en verder ga lezen. Annette is mijn naam en ik kom uit Amsterdam. Ben een alleenstaande mams met een zoon van 18. Ik heb schrijven altijd leuk gevonden en heb dit ook vaak gedaan.....Soms door je achtergrond durf je niet groot te dromen, dus heb ik nooit gedacht dat ik nogeens een boek zou schrijven..............Maar toch kriebelt het en ben ik begonnen met een boek te schrijven. Het is een soort plaatje van mijn leven maar dan verstopt in een verhaal over een ander.......dus hoe noem ik dat? de helft is waar gebeurd en de rest heb ik verzonnen. Als ik het terug lees denk ik.....nou misschien wordt het wel wat...maar misschien is het saai voor een ander. Ik zou heel graag willen dat iemand het zou lezen zonder dat ik het gevoel moet hebben dat mijn idee gepikt kan worden..klinkt misschien heel achterdochtig, maar dit is eerder gebeurd met een idee voor een boekje voor alleenstaande ouders. Zal ik later nog weleens vertellen. Voor nu ...ik ga lezen hier op deze site en hoop veel te leren van jullie. Summer

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Annette, Wat een herkenbare start. Op wat latere leeftijd ineens beseffen dat jij ook wat te zeggen hebt. Dat spreekt me aan en ik zou je willen aanmoedigen daarin. Dus bij deze!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Wil Lijkt me heel leuk om hier rond te hangen en te kijken hoe ik alles het beste kan aanpakken. Groet Summer

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Summer, van harte welkom! Balen dat je idee was gestolen, kan me voorstellen dat je vertrouwen daarna even weg is. Lees en schrijf hier een poosje mee en dan ontdek je vast mensen die je vertrouwt! Je kunt ook stukjes op Zinniger Zinnen zetten, daar moeten mensen zeggen waarom ze lid willen worden en is alles iets minder toegankelijk dan hier. Verder, verzonnen + autobiografisch is fictie met autobiografische elementen, maar dat laatste hoef je niet te vermelden. ;) Enne, hoezo zou je met een bepaalde achtergrond niet kunnen schrijven? Lees deze topics: Opleiding belangrijk? en Wat is jullie beroep? maar eens. .

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Summer. Ik ben ook een laatbloeier, maar heb tot nu toe alleen korte verhalen geschreven. Het begint nu bij mij ook te kriebelen eens een wat langer verhaal of zelfs complete roman te proberen. Jij succes met jouw boek!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedemorgen Bedankt voor jullie welkom en tips. Ik zal zeker naar de links gaan kijken. Over dat vertrouwen......... Ik ben alleenstaande ouder en dacht dat het weleens leuk zou zijn om een boekje te maken met tips voor en door ouders alleen. Ik heb toen een advertentie gezet of mensen mij wilde bellen voor een lijst met vragen die zij dan vervolgens zouden invullen. Veel reacties gekregen en ook de vragen ingevuld teruggekregen. Toen zag ik een soort gelijke advertentie staan in de krant met hetzelfde idee. Ik heb mijn nichtje op laten bellen om net te doen alsof ze geinteresseerd was. Ze kreeg een vragenlijst thuis met precies dezelfde vragen. Ik heb dat mens opgebeld en gevraagd waar zij mee bezig was? Het was dus iemand die mijn vragenlijst had aangevraagd en er vervolgens hetzelfde mee wilde gaan doen. Nou de teleurstelling was bij mij zo groot dat ik ben gestopt. Dus ja ik vind het best moeilijk om advies en zo te vragen en om stukjes te laten zien. maar toch ben ik gewoon heel benieuwd wat mensen er van vinden. Ik ga even verder kijken bij de aanbevolen topics. Dat van die achtergrond...............soms blijf je vast zitten in een gevoel waar je eerst doorheen moet. Groetjes Summer