Jocomi stelt zich voor

Hoi allemaal, Ik ben Mirjam (37 jaar) en neem nu eindelijk de tijd voor wat ik het liefst doe. Het schrijven van kinderverhalen. Ik heb een paar verhalen geschreven en deze op een aantal scholen voorgelezen. Dat smaakte naar meer. Nu wil ik mezelf hierin verder ontwikkelen en vooral heel veel schrijven. Ik heb zoveel ideeen. Ik hoop hier veel te leren en inspiratie op te doen. Groet, Mirjam

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met illustraties? Maak je die dan zelf?
Ik maak de illustraties niet zelf. Een maand geleden heeft iemand een tekening gemaakt voor bij een van mijn verhalen. Deze is zo mooi geworden dat we nu samen tien verhalen gaan maken en dan deze proberen uit te geven. En jij Angelique, maak jij je illustraties zelf?
3 oktober 2013 - 14:32

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met illustraties? Maak je die dan zelf?
Ik maak de illustraties niet zelf. Een maand geleden heeft iemand een tekening gemaakt voor bij een van mijn verhalen. Deze is zo mooi geworden dat we nu samen tien verhalen gaan maken en dan deze proberen uit te geven. En jij Angelique, maak jij je illustraties zelf?
Ik boetseer de illustraties. Daarom ben in nu al twee jaar bezig met een boek. Volgend boek laat ik illustreren
3 oktober 2013 - 14:49

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met illustraties? Maak je die dan zelf?
Ik maak de illustraties niet zelf. Een maand geleden heeft iemand een tekening gemaakt voor bij een van mijn verhalen. Deze is zo mooi geworden dat we nu samen tien verhalen gaan maken en dan deze proberen uit te geven. En jij Angelique, maak jij je illustraties zelf?
Ik boetseer de illustraties. Daarom ben in nu al twee jaar bezig met een boek. Volgend boek laat ik illustreren
Jeetje wat een werk. Maar daardoor wordt het wel echt een eigen boek.
4 oktober 2013 - 9:08