Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Een groentje (autobiografie)

Hallo allemaal, Mijn naam is Mandy (verrassend!) en ik ben 27 jaar. Sinds een maand ben ik begonnen met een brainstorm voor mijn autobiografie. Ook heb ik al een aantal zinnen op papier met behulp van schrijfoefeningen. Het werkt nu al verslavend, de research, gedachten uitwerken die nu nog allemaal in mijn hoofd zitten en het veelvuldig gebruik maken van zo'n leuk schrijvers-notitieblok. Love it already! Wellicht zullen jullie denken, 27 jaar en dan een autobiografie schrijven? Tsja, ik zie dat vanaf nu als een geluk bij een ongeluk! Ik heb mij aangemeld op deze site om alle mogelijke tips die ik maar kan krijgen mee te pikken. Ik heb namelijk nog nooit een boek geschreven en een autobiografie is weer een 'verhaal' apart natuurlijk :). Op dit moment ben ik nog volop bezig met een opleiding. Het idee is om mij vanaf de zomer 2014 volledig te gaan storten op mijn boek. Tot die tijd verzamel ik wat ik verzamelen kan en schrijf ik op wat ik schrijven kan. Veel succes allemaal en bij voorbaat dank voor de tips! Groeten, Mandy

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. En inderdaad: mijn eerste reactie is: 27 en nu al een autobiografie? Ben je 'in het echt' een beroemdheid? :) Veel plezier hier!