Robert - Luisterverhaaltjes maken is zo leuk om te doen!
Lieve luisteraar,
Boeken schrijven en publiceren en het hele proces doorlopen van uitgever tot lezer, nou nee. Dus ik dacht aan luisterverhaaltjes en die gratis op het internet plaatsen op een website. Als 50-tiger dacht ik sceptisch over het internet. Hackers, piraten, crashen en diefstal van bankgegevens was nog het minste. Toch met een glimlach schuchter begonnen met het snuffelen aan het internet. Op mijn Home abonnement vond ik een gratis website van 50MB. Via google en internet wijsheden heb ik geleerd een website te bouwen speciaal voor luisterverhaaltjes opgenomen op mp3, die ook voor blinden en gehandicapten goed toegankelijk is. Ik pakte mijn microfoontje en begon korte luisterverhaaltjes in te spreken van enkele minuutjes met een glimlach en humor ingesproken.
Ook begon ik aan de keukentafel enkele hoorspelen te maken van 15 minuutjes samen met wat buurkinderen en hun tante. Zo mooi en zo leuk om te doen al die luisterverhaaltjes te maken, dat de teller nu op 183 luisterverhaaltjes staat en ze nog steeds gratis is en blijft. Ik heb er lol aan om het te doen en het vertelt zo lekker weg. Een boek schrijven en uitgeven kan ook zo, vind ik. Gratis, gezellig en gewoon leuk om te doen. Mijn droom is uitgekomen. Doe dat wat binnen mijn eigen mogelijkheden ligt en ik doe meer met minder middelen voor een grote doelgroep. Veel luisterplezier.
http://94.214.76.223/index.htm
groetjes
Robert
Hallo Robert, welkom. Ik
Welkom Robert en proficiat
Goed van je Robert en
Hallo Robert, Een heel leuk
Dries, Dank je voor je