Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: FBtje

Hallo allemaal, Mijn excuses, ik zie nu dit topic. Ik heb een paar uur geleden al even een stukje geplaatst onder proeflezen, maar ik ben nieuw hier en wil mij natuurlijk wel even netjes voorstellen. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met het schrijven van een boek, althans dat probeer ik. Ik heb helemaal geen schrijfervaring maar mijn hoofd zit altijd vol ideeën en ik heb een hoop fantasie, altijd al gehad. Vroeger kon ik helemaal wegdromen in mijn eigen fantasiewereldje, heerlijk! Ik heb nu al heel wat gelezen op deze site, erg leuk en nuttig om van elkaar te kunnen leren! Alvast bedankt voor jullie tips enzo!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Geen geslacht, leeftijd, hobby of beroep dat we mogen weten? Moet ik nodig zeggen.... Ik heb destijds alleen een klein voorstelstukje boven mijn eerste proefleesstuk geplaatst.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Mirjam! Tja, dat is een beetje een weloverwogen keuze, ik hou altijd van een beetje anonimiteit op internet (ook niet altijd, want Facebook is verre van anoniem ;-)). Ik ben een vrouw van 31 jaar en heb als hobby's lezen, lezen, lezen en ook nog veel reizen, motorrijden (zelf, niet achterop want dat vind ik saai ;-)), films kijken en sinds kort schrijven.