Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo SOLlers

Nu ik al een half jaar regelmatig op deze leerzame site rondneus, wordt het toch echt tijd om me even voor te stellen. Ik schrijf al jaren en jaren, maar dan vooral beleidsteksten en voorlichtingspublicaties voor mijn werk. Pas in 2010 heb ik me op het creatieve schrijfpad gewaagd. Inmiddels ligt er een manuscript van een jeugdfantasyroman op de plank (een uitgever heb ik helaas nog niet gevonden) en ben ik bezig met het tweede deel. Daarnaast heb ik me dit jaar voor het eerst gewaagd aan een aantal korte verhalen en daarmee meegedaan met schrijfwedstrijden. Niet zonder succes, mag ik met enige trots vermelden. Het eerste verhaal 'De weg kwijt' is opgenomen in de bundel Jeugd van Schrijverspunt, die in augustus dit jaar is uitgebracht. Met mijn tweede verhaal 'Muurschildering' heb ik de shortlist gehaald van de wedstrijd Tales of the Unexpected van LetterRijn. De bundel In de voetsporen van de Meester, met daarin ook mijn verhaal, wordt in november dit jaar uitgebracht. Met mijn derde verhaal 'De blauwe hand' tenslotte doe ik mee met de wedstrijd De Grenzen Voorbij van uitgeverij Fenikso. De uiterste inzendtermijn is 15 september en daarna is het afwachten. Spannend. Ik blijf regelmatig op deze site terugkomen en hoop nog veel van jullie te leren. Groet Esther

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Goh, knap van je. Misschien dat Fenisko je manuscript wil uitgeven. Succes :)

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Esther, Jeetje wat goed zeg! Misschien kun je wat stukjes van je ms op proeflezen zetten. Schrijven kun je blijkbaar en wellicht kunnen sommige SOLlers nog wat tips geven voor je ms!