Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Juliaa

Hoi! Mijn naam is Julia, ik ben 18 jaar oud en ik studeer op het moment Nederlandse Taal & Cultuur. Van kinds af aan ben ik dol op lezen en schrijf ik (korte) verhalen. Toen ik ongeveer 12 jaar oud was besloot ik zeer ambitieus om schrijfster te worden. Sindsdien is het altijd al een soort droom van me geweest. Helaas vond ik mezelf nooit goed genoeg om een verhaal daadwerkelijk af te maken. Ik wil graag beter worden en daarom heb ik besloten maar eens een gokje te wagen en misschien wat van mijn werk te delen! Dus... tot snel?

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Julia. Veel plezier op ons mooie schrijfforum. Je kunt hier zo veel leren, dat je vast beter gaat schrijven. :) Je kunt (een fragment uit) een verhaal laten beoordelen op Proeflezen. Meestal krijg je heel nuttig commentaar (wel even de regels lezen voordat je iets plaatst). ;) Waar studeer je? En ben je dit jaar eerstejaars? Zelf begin ik namelijk volgende week ook aan de opleiding Nederlandse taal en cultuur. Ik studeer aan de RU in Nijmegen. :D

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Scarlet Dankjewel :) Zal ik zeker doen! Ik studeer in Leiden en begin volgende week aan het tweede jaar. Leuk dat je ook Nederlands gaat doen! Het eerste jaar was top, ik was veel met literatuur bezig en dat is natuurlijk de kant die ik op wil gaan. Met bepaalde vakken moest ik even door de zure appel heen bijten (Geschiedenis van het Nederlands...), maar ik ben blij dat ik dit ben gaan doen. Hopelijk zal dat bij jou ook zo gaan! ;)

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker