Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo schrijvers/lezers

Mijn naam is Frits (33 jaar) en nog weinig ervaren in het schrijven. Ook in het lezen want ik had even over het hoofd gezien dat het netjes was wanneer ik mijzelf eerst even voor zou stellen op het forum voordat ik iets bij proeflezen zou plaatsen. Had ik stiekem al gedaan, sorry. Een ambitie om te schrijven heb ik zeker! Het komt alleen met flarden. Ineens denk ik 'oh ja, dat zou mooi zijn voor mijn verhaal'. Het lastige deel voor mij is toch wel de verhaallijn verzinnen dus hoop ik deze altijd al schrijvende tegen te komen. Ik hoop door middel van schrijfwedstrijden en eventueel oefenopdrachten (via het forum?) beter te leren schrijven. Schrijven is lastig voor een beelddenker, maar ik doe mijn best. Ik hoop hier nog veel tips en kritiek te ontvangen. Groet, Frits

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Schrijven is niet onmogelijk voor een beelddenker. Ik ben zelf ook een beelddenker en al ruim tien jaar met schrijven bezig. Heeft even stil gelegen en laatste jaar een stuk actiever. Zolang je ambitie en passie hebt voor het schrijven en ermee bezig blijft, komt het vanzelf (ook voor ons beelddenkers)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Beelden omzetten in woorden is moeilijk, maar goed zijn met woorden zonder een mooi beeld neer te kunnen zetten, omdat het zich in je hoofd niet vormt is denk ik nog lastiger... Welkom!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Frits, welkom. Schrijven is moeilijk, spannend en harstikke leuk vooral als het een beetje meezit. Wat als het tegenzit? Gooi je in de strijd! Ik ben ook een beginner. Er valt hier veel te leren, spit vooral de site goed door; lees en herlees je kritieken. Het klinkt een beetje uitsloverig, maar het is nel als een cliché, wel waar. vrg

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo. Je mag alles schrijven. O nee, niet alles. Ik denk dat we meer schrijven dan lezen. Tenslotte moeten schrijvers voor leesstof zorgen. :D Welkom.