Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

even voorstellen...Ilse Annegarn

Dag medeschrijvers en -lezers Misschien hebben jullie gemerkt dat ik sinds hoofdstuk vier ook meeschrijf, mijn intentie is om dit maandelijks te blijven doen totdat de novelle af is, mits ik het verhaal blijf snappen uiteraard! Ik ben een vrouw van 51, getrouwd, 2 zonen (19 en 17). Deels actief als acteur (dit jaar is mijn roman Matroesjka op de markt gekomen, uitgegeven door Uitgeverij Mooi Media) en deels als loopbaanadviseur bij een ROC. Ik schrijf heel erg veel, vooral verhalen, columns (ben vaste columniste voor ikleesliteratuur.nl, website van de bibliotheek in Venlo) en romans. Ik ben twee keer eerste geworden in de categorie proza bij de Raadselige Roos, een schrijfwedstrijd voor Zuid-Nederland. Verder interview ik vrijwilligers bij het hospice in Venlo en schrijf ik die interviews ook uit en staat er een nonfictie boek op stapel. Op dit moment ben ik me aan het orienteren op het schrijven van spannende verhalen en thrillers omdat ik het romangenre in wil gaan ruilen voor detective/thriller. Ik heb hierin nog een hoop te leren, maar leer bijvoorbeeld via deze wedstrijd, heel veel bij! Het leuke is dat de feedback zo specifiek is dat ik er echt wat mee kan. Ik lees de andere inzendingen uiteraard ook met veel belangstelling, maar pas nadat ik zelf heb ingezonden, omdat ik niet de kans wil lopen dat ik (al of niet per ongeluk) kopieer. Ik merk in ieder geval dat er veel talentvolle auteurs met deze wedstrijd bezig zijn. Mochten jullie nog wat willen weten, dan hoor ik dat graag, ik ben zo open als een boek ;-)