Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even mijzelf voorstellen

Hoi, ik ben dus Ron :) Ben al een maandje of 9 aan een boek aan het schrijven. Ben met schrijven begonnen omdat ik toch vaak wel creatieve dingen bedacht, al jaren. Maar besloot ze toch maar eens op te gaan schrijven. Heb mij eigenlijk geregistreerd om een proefstuk te uploaden maar na het lezen van de regels valt dat dus af :P aangezien mijn verhaal in het engels is geschreven. Zit ondertussen op ruim 138.000 woorden. En las op verschillende websites dat, dat al wel erg veel werd dus ben nu maar aan deel 2 begonnen waarmee ik nu rond de 21.000 woorden zit. Zit er soms aan te denken om de opmaak en alles goed te maken en het dan ook echt uit te geven (in ieder geval als ebook) maar weet nog niet of ik dat echt ga doen. Er zal best heel wat niet goed kloppen in mijn verhaal qua spelling enzo dan maar voorlopig heb ik er gewoon plezier aan het schrijven :) Ik schrijf het als een soort dagboek waarin je de hoofdpersoon volgd in een tijd ver in de toekomst na ww3. Maar goed, voor ik weer een heel verhaal heb geschreven hier. Hoi dus! :)

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Ron, welkom. Waarom schrijf je in het Engels?
Dank je :) En de hoe en waarom heb ik zojuist in het daarvoor bestemde topic uit de doeken gedaan. Maar grotendeels omdat ik in het Engels beter uit mijn woorden kan komen. Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik op internet zeer veel met engelse mensen communiceer.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Hallo! Ik ben Monica, ik ben al een hele tijd bezig met schrijven voor mezelf. Ik wist alleen nog niet goed welk genre ik nu zou kiezen. Na verschillende schrijfsels; kies ik uiteindelijk voor Fantasy en dit voor jeugdige lezers. Ik ben gek op jeugdliteratuur en op Fantasy. Heerlijk! De ruimte en fantasie -alles is mogelijk! Ik vind deze site fantastisch en ik wil graag tijd maken om ook de werken van de andere leden te lezen. Ik maak zelf ook nog veel fouten, maar ik leer enorm bij door deze site. Ben blij hier te vertoeven Super idee deze site! Monica Alma :rolleyes:

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom jij ook, Monica. Je mag zelfs je eigen voorstel-topic maken als je wil, met jouw naam als titel, en dan gaan we ook jou persoonlijk volspammen met welkompjes! :D