Hallo daar!

Hallo daar! Ik ben Reaine, 22 jaar en vollop student/schrijver! Twee jaar geleden heb ik mijn eigen boek uitgebracht, Dyn de wereld onder de mijne (http://boekscout.nl/shop/ViewProduct.aspx?bookId=…), en nu druk bezig met een nieuw boek. Echter, zoveel ideeën, zo weinig tijd?! En waarover moet ik schrijven? Hier op het forum hoop ik stukjes te kunnen laten lezen voor feedback, nieuwe ideeën en om door te leren over schrijven! Ik zal binnenkort een stukje hier neerzetten, zodat jullie een beetje een idee hebben wat ik in mijn mars heb ;) Met hartelijke groeten, Reaine

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey! Nee, ik studeer Interaction Design (ontwerpen voor mensen) en ben schrijver er los van (colums, korte verhalen, romans/fantasy, verslaglegging van verschillende congressen). Ik wilde dat ik schrijven kon studeren!
8 augustus 2013 - 18:05

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Reaine, veel plezier op het forum en met je schrijfsels! 'k Ben wel benieuwd hoe de verkoop van je boek via BS gaat :). Misschien kan je je naam toevoegen in je topictitel, dit in functie van de vindbaarheid tussen de rest.
9 augustus 2013 - 19:09