Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Stel je toch eens voor...RJ vd Veen

Ik stel me zo voor dat ik me voorstel. Hoe zou ik me dan voorstellen? Natuurlijk met een dosis humor, want een dag niet gelachen, is een dag.... Ik ben Rudolf en woonachtig in Noord Limburg, getrouwd en heb 2 schoolgaande kinderen. Mijn grootste hobby is mijn gezin, in volgorde: eega; kids hond Daarnaast is fotograferen een leuke tijdverdrijf, maar ook banketbakken, koken en lezen. Banketbakken gaat niet volgens het principe van cakeboss of heel holland bakt, nee, meer mijn eigen ding: schuimtaarten, slagroomtaarten, bavaroisetaarten, gevulde koeken, spritsen, jodekoeken en zo. Ik sta mijn mannetje in onze keuken. Ik stel me zo voor dat ik me zo zou voorstellen, zo.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En schrijven doet-ie ook nog. Klinkt goed, als ik een keuken zou hebben van meer dan twee vierkante meter, zou ik ook taarten bakken! :D Hoe dan ook, welkom!

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, ik wacht in spanning op je eerste taartenthriller.
Haha meteen een verhaalidee als welkomstgeschenk :) Ook namens mij van harte welkom Rudolf.

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toch niet DE Rudolph?! Welkom, en veel plezier hier.

Lid sinds

10 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank allen voor dit welkom, en nee ik ben niet DE, hoewel, ik was er eerder dan DE. Stond ook eerder in de bakkerij dan DE, alleen heb er nu niet mn werk van gemaakt, ben nu hoofd servicebalie... taart thriller? Laat de taarten maar BOEM doen, lol