Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eva87

31 juli 2013 - 14:30
Dag, toch maar even voorstellen, nadat ik al verschillende reacties en een gedicht geplaatst heb. Voorlopig richt ik mij op het dichten, maar ik sluit niet uit ook andere teksten te gaan plaatsten. Alles op zijn tijd. Ik ben al vanaf 2009 lid van het forum, maar nog niet eerder actief geweest. Wel een trouwe lezer van Schrijven Magazine. Groet, Eva

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
31 juli 2013 - 16:54
dag Eva, Knap hoor om zo al lang lezend lid te zijn, je bent hier al langer dan ik, meer dan twee jaar zelfs. Raar ook. Het voelt alsof ik bij je aanbel, jij de deur opendoet en ik dan zeg 'welkom!' en toch, welkom Eva!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1 augustus 2013 - 11:38
dag Eva, Knap hoor om zo al lang lezend lid te zijn, je bent hier al langer dan ik, meer dan twee jaar zelfs. Raar ook. Het voelt alsof ik bij je aanbel, jij de deur opendoet en ik dan zeg 'welkom!' en toch, welkom Eva!
Haha, ik ben dan al wel lid sinds 2009, maar ik heb weinig gelezen op het forum, alleen af en toe om een hoekje gekeken. Ik heb het schrijven sinds kort pas wat serieuzer opgepakt. Daarom mag je mij gerust welkom heten :-)