Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Maus

Hallo allemaal, Ik ben Maurice, 46 jaar en al geruime tijd werkzaam als assurantietussenpersoon. Nu had ik wel eens een verhaaltje geschreven, maar verder dan dat kwam ik niet. Tot mijn vriendin zei : Joh, daar moet je iets mee doen!.' Zij is dus de boosdoener. Maar ik ben haar wel erg dankbaar dat ze me net dat ene zetje heeft gegeven, waardoor ik uit onverwachte hoek een enorme duw in de rug kreeg. Ik moet nog een hoop leren, maar al doende leert men. Bij deze zet ik dan ook mijn eerste stapjes in schrijversland.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Maus, welkom. Dat is wel aparte humor van jou. Zij is de boosdoener. Jij bent haar erg dankbaar. Zij geeft jou een zetje. Het komt uit een onverwachte hoek. En toen ... Was het een enorme duw in je rug. Is maar goed dat je alles van verzekeringen af weet. :)

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Yrret, Ik heb inderdaad meer verstand van verzekeren. Vandaar ook mijn aanwezigheid hier, in de hoop meer verstand van schrijven te krijgen. Zelf had ik tot voor kort nog nooit een boek gelezen, verder dan studieboeken kwam ik niet. Voor mij stond de wereld van schrijven ver van me vandaan, te meer omdat Nederlands niet mijn sterkste kant is. Maar naar aanleiding van het zetje, kwam ik op deze site terecht, die eigenlijk een wereld voor me opende, die van schrijven. Ook heb ik al een aantal stukken en feedback op proeflezen gelezen en dat is behoorlijk leerzaam, net zoal bij het project Crowd novelle. Er staan veel mooi en sterk geschreven stukken op deze site, die me wel doen beseffen dat ik nog wel wat te gaan heb. Overigens fijn om te horen dat ik aparte humor heb, ben ik op dat vlak in ieder geval onderscheidend :)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Assurantietussenpersoon? Dan zul je het wel zwaar hebben in deze tijden, qua provisieloos werken en zo. Succes met je schrijven!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Maus in een grijs verleden wist ik ook alles van verzekeren, maar dat was in de tijd dat er nog beleg op de boterham lag Ik weet niks van schrijven dus je bent hier op de juiste plaats. 1 ding moet je nog weten: vrouwen hebben altijd gelijk.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1 ding moet je nog weten: vrouwen hebben altijd gelijk.
Sommige vrouwen hebben altijd gelijk. [hap - hap - hap] En alle mannen weten meer dan 1 ding.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1 ding moet je nog weten: vrouwen hebben altijd gelijk.
Sommige vrouwen hebben altijd gelijk. [hap - hap - hap] En alle mannen weten meer dan 1 ding.
Jij weet dat draken bestaan en meer hoef je in het leven niet te weten

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor jullie reactie. @Nienkea Dat vrouwen altijd gelijk hebben, daar heb je helemaal gelijk in.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dank voor jullie welkom! @Jelmer, Bedankt voor de tip! Ik heb even gekeken, en het stukje wat daar staat is inderdaad heel herkenbaar. Genoeg meegemaakt om daar iets over te schrijven, dus ga ik er zeker iets mee doen. Ook leuk omdat het in de branche wordt uitgegeven en dan zal ik ongetwijfeld voorbij zien komen. Momenteel ben ik bezig met hoofdstuk 4 voor Crowd novelle te schrijven. Nu lig de lat hoog, erg hoog zelfs als ik zie wat er geschreven is, dus eerst maar eens een stukje op proeflezen zetten. Hoe dan ook, leerzaam zal het zeker zijn.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Thomach, Dank voor je welkom! Art Spiegelman ben ik niet, de naam zeg mij eerlijk gezegd ook niets...

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even gekeken, ik zag dat hij met Maus ook de Pulitzer prijs gewonnen had. Ik kon nog maar net kijken en ben al blij als ik een compliment krijg voor mijn schrijven.