Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Primrose stelt zich even voor

Hey iedereen, ik ben 22 jaar oud en mijn hele leven al ben ik echt verslaafd aan het lezen van boeken, dit geeft me er enkele jaren geleden tot geïnspireerd om zelf pogingen tot schrijven te ondernemen. Mijn eerste verhalen waren in het fantasie genre omdat ik deze boeken het liefst lees en ook omdat ik dacht dat dit niet zo moeilijk was (je kan er immers je fantasie de vrije loop laten ) Maar ik heb ondertussen wel aan de lijve ondervonden dat het idee inderdaad erg makkelijk klinkt maar het in praktijk omzetten toch iets heel anders is :o Ik kijk er dan ook erg naar uit om al de tips en oefeningen op deze site te doorkruisen en misschien binnenkort iets te plaatsen.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Primrose, je nicknaam komt me bekend voor op de een of andere manier. Alleszins, veel plezier hier op het forum; er valt hier veel te ontdekken en bij te leren!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Primrose, (Sleutelbloem - of heb ik je geheim nu verklapt?) Veel succes bij SOL. Net wat Wolfke al vertelde: er valt hier veel te ontdekken en bij te leren. Ik voeg er dan nog aan toe: zeker weten; of schrijf je dat nu als één woord: zekerweten?

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hi iedereen, bedankt voor de warme verwelkoming, en wolfke het is inderdaad mogelijk dat je die naam eerder gehoord hebt( al had ik geen idee dat het sleutelbloem betekende zoals Riny vertelde) Ik weet niet of je de hungergames gelezen hebt maar Primrose Everdeen is het kleine zusje van Katniss Everdeen het hoofdpersonage