Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen; louiseloiss

Hallo lieve lezers, Ik ben Louise en ik ben bijna 18 jaar oud. Ik ben inmiddels al een tijd lid van schrijvenonline, maar kan nu pas zeggen dat ik actief ben op deze site. Het idee van het uitwisselen van verhalen vind ik erg leuk. Ik word enorm geïnspireerd door jullie verhalen en ik hoop, dat jullie dat ook worden door de mijne. Ik schrijf (en bedenk) al best lang verhalen. Mijn ouders hebben me wel eens verteld hoe ik verdiept in een boek kon zitten om mijn jongere zusje voor te lezen, maar dat ik dan een totaal ander verhaal bedacht en vertelde dan het verhaal wat er in het boek stond. Ik heb nu net het tweede jaar van Individuele Gezondheidszorg goed afgerond, en deze opleiding bestaat voornamelijk uit reflecteren op je eigen handelen, situaties en casussen (be)schrijven; over personen, ziektebeeld ect. Bij het terug krijgen van deze opdrachten krijg ik vaak van leraren te horen dat ik alles zo mooi en uitgebreid beschrijf, en of ik daar niet iets mee kan doen. Eigenlijk schrijf ik dus al een tijd (korte) verhalen, maar dit is voor het eerst dat ik dit met het 'publiek' ga delen, dus ik ben erg benieuwd! Het belangrijkste is natuurlijk dat ik schrijven zelf ook hartstikke leuk vind. Ik hoop hier veel te leren, me te verliezen in mooie verhalen van anderen en vooral veel tips en feedback te krijgen. Liefs Louise.

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik ben voorlopig nog meer van het bedenken dan van het schrijven en voorlopig heb ik geen behoefte aan proefschrijven (maar ja dat kan snel veranderen :) ) hoe dan ook er valt hier veel te leren!