Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen - Jelmer

Hallo allemaal, Via de zoekopdracht "boek schrijven" op Google kwam ik op deze site terecht, wat een geweldige website voor iedereen die enthousiast is over schrijven! Ik heb sinds enkele jaren ontdekt dat ik het toch wel erg leuk vind om te schrijven en net zoals vele honderdduizenden met mij heb ik de ambitie om ooit nog eens een boek te schrijven. Ik zit dan ook bomvol ideeën en heb ook al heel veel in mijn notitieboek staan. Inmiddels ook al een begin gemaakt aan wat verhalen en zelf al wat verhalen af, maar dat boek..... Met een fulltime baan en een gezin met 2 kleine kinderen, en de derde op komst, valt het niet mee om je ook nog eens vol te storten op het schrijven van een boek, maar ik beloof jullie dat het er ooit van gaat komen! Gelukkig krijg ik de gelegenheid om maandelijks een column te schrijven in een regionaal blad, waar ik veel leuke reacties op krijg. Op die manier wordt je toch gestimuleerd om door te gaan met wat je leuk vindt! Ik hoop op korte termijn iets van mijn 'pen' in Proeflezen te durven plaatsen, zodat jullie kunnen lezen wat voor schrijfstijl ik heb en of die jullie aanspreekt. Toto ziens op deze website/dit forum! Groeten, Jelmer aan den Toorn

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Jelmer, welkom. Ik kijk naar je pennenstreken uit. Ikzelf was er eerst (slechts een week geleden maar?) nog al huiverig voor maar de feedback die je er krijgt is grandioos. Zeer nuttig om inzicht in je eigen kunnen (en beperkingen) te krijgen, en daarbij is het gewoon erg leuk gelezen te worden. Gewoon doen!