Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sanne in een paar zinnen?

Hallo Forummers Laat ik dan toch hier een poging doen mijzelf van een introductie te voorzien. Lastig is dat wel hoor. Een simpel 'Hoi ik ben Sanne en ik ben 35 jaar oud' is, hoewel waar, nogal afgezaagd. Als moeder van twee dochters, de ene 3 en de ander 7, heb je natuurlijk genoeg te vertellen. Ook het drijven van een eigen zaak brengt genoeg stof tot schrijven met zich mee. Maar mijn pennenvruchten, voor zover ik die al heb, gaan toch meestal in een andere richting. Ik hou van de interactie tussen mensen. Hou ook van het zoeken naar manieren om die interactie op creatieve wijze te presenteren. Mijn meeste schrijfsels gaan dus over mensen en de verhoudingen tussen die mensen onderling. Een aantal verhalen beginnen in mijn hoofd reeds vorm te krijgen. Of ze ook op papier belanden is natuurlijk de vraag, maar zowel voor kinderen als volwassenen heb ik een paar scenario's paraat om te exploreren. Ik hoop op dit forum, maar ook in het onderdeel proeflezen, mensen te vinden die mijn probeersels willen lezen en beoordelen. Mensen met wie ik kan brainstormen over de juiste wijze om mijn ideeën over te brengen op het wit van een nieuwe pagina. Over mezelf kan ik zoveel schrijven, maar wat precies? Een paar kernwoorden dan maar: - sociaal, creatief , chaotisch, analytisch, zorgzaam, dierenvriend, paardengek, moeder, echtgenote, zelfstandig, koppig - Voor verdere vragen aangaande mijn persoon sta ik immer open... Groet Sanne