Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Martijn

Hallo, Ik zal me dan ook maar even voorstellen. Ik ben Martijn, 24 jaar en studeer in Leiden. Schrijven doe ik nu met (grote) intervallen sinds zo'n 6 jaar. Heb wat korte verhalen afgerond, en tegelijk zitten er enkele onderwerpen voor een roman in mijn hoofd. Het uitwerken daarvan kost me nogal wat moeite, dus hoop ik dat ik hier inspiratie op kan doen. Met één onderwerp zit ik inmiddels op zo'n 15 duizend woorden alleen daar ben ik al weer enkele maanden niet mee verder gekomen. De komende weken hoop ik dat wel weer op te pakken, natuurlijk ben ik daarbij ook benieuwd naar jullie reacties, dus zal ik waarschijnlijk wel wat stukjes waarover ik nog twijfel gaan plaatsen in proeflezen.. groeten, Martijn

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Martijn, En inspiratie zul je hier vast wel vinden. Mocht je vastlopen of twijfels over je verhaal hebben. hier helpen ze je zo weer op weg. :nod: Heel veel succes en ben benieuwd naar een stukje van je in proeflezen.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Martijn. Tips hoe je verder moet als je verhaal niet meer wil of als je zonder inspiratie zit, zijn hier wel te vinden.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik studeer de eenjarige master Book & Digital Media Studies, hiervoor heb ik een bachelor Franse taal en cultuur gehaald. Hoop ergens in september 2009 helemaal klaar te zijn met studeren.. Het voordeel van studeren is dat er nog wel eens tijd is om te schrijven, dus wat dat betreft is het wel jammer als dat over is, maar goed...

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Martijn! Ik merk dat ik juist helemaal geen tijd heb om naast mijn studie te schrijven maar ik ben pas begonnen (op mn 23ste), misschien went het. Ik ben heel erg benieuwd naar wat je schrijft!