Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Windkracht10 wil zich graag voorstellen

Hallo allemaal Ik kom al meer als een jaar bijna dagelijks op deze site, heb hier veel geleerd en veel tips gevolgd, Ik ben op zich een verlegen iemand, ik blijf graag in de achtergrond, maar omdat ik wanhopig graag goede gedichten wil leren schrijven, heb ik toch maar een account aangemaakt Ik heb een cursus korte verhalen gevolgd, naar raadplegen van deze site, waarin ik veel geleerd heb, maar ook vaak wanhopig werd. Ik kan goed tegen kritiek, moet deze wel kunnen begrijpen en toe kunnen passen. de cursus leerde mij basistechnieken, maar gevoelens en creativiteit bleven buiten beschouwing (wel een compliment aan mijn leraar, streng, maar ik had er wel veel aan) Ik ben 47, moeder van een zoon van 17 en een dochter van 14, mijn man is militair . Ons huis is opgevuld met 2 katten en sinds kort helaas zonder hond. Schrijven en lezen vond ik mijn hele leven al leuk, maar het meeste schrijfwerk van mij vond meestal zijn weg naar de prullenbak. Sinds enige tijd schrijf ik gedichten, technieken zijn mij geheel onbekend, maar .ik weet meestal wel iets in mekaar te zetten wat de harten raakt. Ik ben dan nu wel Nederlander, maar mijn eerdere nationaliteit was Duits. Al heb ik de Nederlandse taal onderhand wel goed geleerd, heb ik soms echt ernstige grammaticaoorlogen, desondanks probeer ik zo correct mogelijk te schrijven. Wat ik hier het meest verwacht is dat ik van een groentje naar een echte schrijver kan groeien. Alvast bedankt

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en succes! Even vragen: heb jij de beginners cursus van Schrijven Online gevolgd? Ik worstel en kom boven!

Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal voor het warme welkom :) de cursus heb ik bij de NTI gevolgt de naam ja ik heb eerst zo 20 stuk geprobeerd allemaal al vergeven, zelf mijn eigen naam hahaha deze kwam zomaar in mij op toen ik hetzelfde probleem bij een spelletje had

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Windkracht 10!
Ik ben 47, moeder van een zoon van 17 en een dochter van 14, mijn man is militair . Ons huis is opgevuld met 2 katten en sinds kort helaas zonder hond.
Dat klinkt als een zwaar leven, of valt het wel mee? Dit maakt me wel nieuwsgierig naar jouw gedichten. En of je hieraan kan zien of je een positieve of een negatieve kijk op het leven hebt.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O, Windkracht 10 naar de gelijknamige tv-serie! Welkom, en veel lees- en postplezier op het forum!