Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen dus: Els Ruiters

Dag allemaal, Nieuw op dit forum, maar niet nieuw in de wereld van schrijven. Ik schrijf al mijn hele leven maar pas toen ik 2004 een schrijfwedstrijd won, ben ik me er meer in gaan verdiepen. Mijn eerste serieuze poging resulteerde in een kinderboek bij uitgeverij Ploegsma dat in een paar maanden uitverkocht was en een herdruk volgde. Acht jaar later staan er 25 boeken van mijn naam op de boekenplank te prijken: van kinderboek via chicklit naar thriller. Hoewel ik het nog steeds raar vind om te horen, ben ik dus echt een professionele schrijver. Daarnaast werk ik drie dagen in de week bij een reclamebureau als vormgever/dtp'er en heb ik eigen grafische studio. Omdat een schrijver nooit genoeg plekken kan bezoeken om inspiratie op te doen, sluit ik me graag hier bij aan. Bij vlagen ben ik waarschijnlijk actief en zo heb ik ongetwijfeld evenveel inactieve periodes. Scripta manent, verba volant Els Ruiters

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Els, welkom. Ik wilde je meteen al vragen, wat betekent Scripta manent, verba volant. Toen ik meteen Diana hoorde: eerst googlen. Dat heb ik dus gedaan, weer wat geleerd!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar nee, Riny, zo bedoelde ik het niet hoor! Ik raadde je alleen aan die vogeltjes te googelen omdat het hele mooie beestjes zijn om te zien =)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ze gegoogeld Diana. Ik vind het prachtige vogels en het is een heel mooie site. Niks mis met jouw bedoeling; door het googelen weet ik nu dat gesproken woorden wegvliegen en geschreven woorden blijven. (hij die schrijft blijft.) Bol.com heeft een heel leuk boekje over deze Latijnse termen! Nu gaat dit gebabbel zomaar achter Els` rug om, dat is nu ook weer niet aardig. Els, ik ben een beginneling pur sang in serieus schrijven; volg een cursus van SO, mijn nieuwsgierigheid wordt hierdoor aangewakkerd en dat resulteert dan in dit gepraat op de zaterdagmorgen. Ik wens jullie beide een prettig weekend.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Al die boeken op jouw naam, Els, daar kunnen de meesten hier slechts van dromen. Veel lees- en postplezier op het forum en succes verder met je schrijfsels!

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank allemaal, ik hoop hier af en toe ook een waardevolle reactie achter te kunnen laten. Mijn motto in dezen: schrijven doe je voor je plezier!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Els, goedemorgen. Laat ik nu een heel leuk boekje voor mijn nichtje hebben gekocht, getiteld: "Ik snap you NOT" Toen ik het in handen kreeg, dacht ik: Els Ruiters, Els Ruiters, die naam komt me bekend voor? Opeens wist ik het: SO. Het voelt meteen een beetje vertrouwd. Met een gerust hart geef ik haar dit straks cadeau. Succes met al je werkzaamheden. (of je dit ooit zult lezen? Ik heb me in ieder geval geuit) vrg