Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen, Garp

Hallo allemaal! Ik dwaal al een tijdje rond op deze site, maar ik zal me nu even netjes voorstellen. Ik ben 19, studeer rechten en ben sinds een paar weken bezig met een verhaal dat al maanden in mijn hoofd zit. Op school vond ik het altijd heel leuk om verhalen te schrijven, alleen had ik altijd moeite met het houden aan het maximaal aantal woorden. Pas jaren later drong tot me door dat ik ook voor mezelf kon gaan schrijven... ik ben "bezig" aan een kinder/jeugdboek, het verhaal zit in m'n hoofd en de hoofdlijnen staan op papier, alleen met het boek zelf schiet het niet echt op, ik heb nu 1,5 A4tje! Zodra ik een stukje heb dat de moeite waard is, zal ik het laten lezen. Oja, en voor het geval iemand het zich afvraagt: ik ben momenteel bezig in "the world according to Garp", vandaar de naam!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi boek, hè? Alle begin is moeilijk, Garp. En trouwens, middens en eindes kunnen ook moeilijk zijn. Niks van aantrekken. Gewoon doorgaan. En welkom bij dit forum.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Garp, idd. gewoon doorschrijven! Voor je het weet ben je ineens op blz. :eek: 200. Je kunt hier echt een hoop leren. Groetjes en welkom :) natuurlijk!

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Als je iets in proeflezen wilt plaatsen, probeer dan iets te plaatsen waar je zelf al erg tevreden over bent.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo allemaal! Ik dwaal al een tijdje rond op deze site, maar ik zal me nu even netjes voorstellen. Ik ben 19, studeer rechten en ben sinds een paar weken bezig met een verhaal dat al maanden in mijn hoofd zit. Op school vond ik het altijd heel leuk om verhalen te schrijven, alleen had ik altijd moeite met het houden aan het maximaal aantal woorden. Pas jaren later drong tot me door dat ik ook voor mezelf kon gaan schrijven... ik ben "bezig" aan een kinder/jeugdboek, het verhaal zit in m'n hoofd en de hoofdlijnen staan op papier, alleen met het boek zelf schiet het niet echt op, ik heb nu 1,5 A4tje! Zodra ik een stukje heb dat de moeite waard is, zal ik het laten lezen. Oja, en voor het geval iemand het zich afvraagt: ik ben momenteel bezig in "the world according to Garp", vandaar de naam!
Hee Garp. Ik werd hartelijk welkom geheten hier, Nu heet ik jou, op mijn beurt hartelijk welkom. Ook al om dat je De wereld volgens Garp leest (in het engels neem ik aan) Prachtig boek! John Irving is een van mijn favorieten. Groet en veel schrijflust. Wil

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Succes met je kinder/jeugdboek. We zijn benieuwd!