Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Aangenaam, noem mij maar Drakenvriend

Zoals al gezegd: Aangenaam Ik noem mij hier Drakenvriend. Een bijnaam die ik al jaren gebruik vanwege mijn liefde voor fantasy (en dan vooral draken). Ik ben 24 jaar en woon samen met mijn vriendin (24), dochtertje (1) en poes (3) Na een periode van afgewisseld uitkering en een tijdje werken, ben ik nu weer bezig met een opleiding: Financieel Administratief Medewerker. Ik loop al een paar jaar rond met een idee voor een Fantasy verhaal, verteld door een draak. Inmiddels is het verhaal redelijk gerijpt en een paar weken geleden ben ik begonnen met het opschrijven. Blijkbaar is schrijven besmettelijk, want ook mijn vriendin heeft de stap gemaakt om haar verzinsels tastbaar te maken. Uiteraard komt er weer meer bij te komen kijken dan ik dacht. Ik hoop hier tips en ideeën te vinden die het mij gemakkelijker zullen maken, of mij verder kunnen helpen wanneer ik vast kom te zitten. mocht ik een ander kunnen helpen met ideeën of ervaringen dan zal ik dat uiteraard doen.

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Een verhaal vanuit je hoofd op het papier krijgen klinkt altijd makkelijker dan het is, maar als je een beetje geluk hebt beleef je er in elk geval veel plezier aan. Veel succes!