Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even opnieuw voorstellen: Henriët

Hallo allemaal, Ik ben Henriet en ik wil me graag even opnieuw voorstellen. Dat heeft eerlijk gezegd een praktische reden, want ik wilde een boekpresentatie maken maar dat lukt alleen als je regelmatig post. En dat heb ik al lang niet meer gedaan. Niet omdat ik het niet leuk meer vind hoor. Geloof me, ik heb ook die tijd gehad dat het bijna een verslaving was en ik hier dag en nacht rond hing. Daar heb ik toen onwijs veel van geleerd. Zoveel zelfs dat ik nu mijn tweede gestreepte boekje kan presenteren. Het is denk ik bijna vier jaar geleden dat ik hier voor het eerst de oproep van (toen) Pica Educatief (nu Borre) las. Net als vele anderen hier op het forum stuurde ik wat op en ik was één van de gelukkigen. Het was geweldig om zo samen het hele traject te beleven. Dat is de kracht van het forum ook, denk ik. Als je hier vaak bent leer je elkaar een beetje kennen, steunt en helpt elkaar. Bekritiseert en stimuleert elkaar, bijna net als een echte familie ;-) Ik ben trots op mijn twee 'gestreepte' boekjes, maar mijn grote droom is een spannende thriller te schrijven. Ideeen heb ik genoeg, nu moet ik nog leren de tijd te nemen om het te schrijven.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo.