Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hola! Mellow komt zich even voorstellen

Ooit zei mijn leraar Nederlands "Het is zonde om niets met je talenten te doen, dus stop nooit met schrijven!", Dwars dat ik ben, stopte ik wel met schrijven, voor een paar jaar lang. Ik kon het gewoon niet opbrengen om te schrijven. Een gebrek aan motivatie. Toch moet ik toegeven dat het schrijven iets heeft dat altijd blijft schreeuwen, tot dat je het even goed de aandacht geeft. Kon de verleiding toch niet meer weerstaan. Steun, feedback, tips en het gevoel hebben dat je bij een community hoort is altijd fijn, dus hey! Waarom niet hier registreren? Ik ben Mellow, in het dagelijkse leven ga ik onder de naam "Kelly" en ben 18 jaar. Student Toegepaste Psychologie. Ben onlangs weer begonnen met het schrijven van verhalen. Het is puur een hobby van mij, dus ik heb ook geen ambities om professioneel te schrijven, maar toch zou ik het prettig vinden om te kunnen groeien in het doen wat ik leuk vind! ❤ Fijne dag iedereen! Mellow v (^_^ ) o

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mellow, welkom! Ik zag je al in het doelentopic voorbij komen. Leuk dat je je verder wil ontwikkelen in het schrijven!

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Leuke naam én leuke avatar. Ik zag net dat je op dezelfde dag jarig bent als ik :P Even kijken of je al iets op proeflezen hebt gezet, ik ben benieuwd naar hoe je schrijft.