Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik stel me ook even voor! (Winterdame)

Hallo allemaal, Ik ben Winterdame, mijn echte naam is Odilia en ik ben 27 jaar. Ik heb mezelf winterdame genoemd omdat ik de winter een mooi seizoen vind. Sowieso ben ik al zeer slecht in het verzinnen van een gebruikersnaam, net als in het verzinnen van titels. Als kind schreef ik al heel veel verhalen en dat doe ik nu nog steeds, het heeft me eigenlijk nooit losgelaten. Sinds ik ben begonnen met schrijven wist ik in feite van geen ophouden, ik heb er altijd tijd voor vrij weten te maken, het is echt mijn passie. Ik vind het ook heel leuk om mijn schrijfkunsten met jullie te delen en om jullie schrijfkunsten te lezen. :) Naast het schrijven speel ik ook nog toneel, dus ik ben zeer creatief! :D Hoop dat jullie mijn verhalen leuk vinden! Groetjes van Winterdame ;)

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook slecht met forumnamen, in mijn hele leven heb ik er maar ééntje geproduceerd, gelukkig was dat genoeg :D Welkom!

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ben gelukkig dus niet de enige die meer van de winter houdt en die slecht is in gebruikersnamen verzinnen! :) :D :D :D