Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen; Doreen

Hallo, ik ben al een tijdje lid, maar nog niet actief. Mijn nickname is Doreen, ik heet Doortje, ben 51 jaar. Ik ben een paar jaar geleden begonnen met schrijven en lid van een dialect-schrijversgroep. Ik schrijf graag korte verhalen, kinderverhalen en soms gedichten. Ik ben/voel me nog een beginneling.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat betekent dat de schrijverswereld nog helemaal open ligt voor je. ;) Welkom, Doortje.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Doreen! Jezelf niet neerhalen hoor! Ik zit hier ook pas sinds gisteren, laat je niet overweldigen door wat anderen misschien al bereikt hebben. Dat zegt niets over jou schrijfkunsten... ;)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Doreen. Er zitten hier allerlei verschillende schrijvers, met diverse achtergronden en verschillende schrijfniveaus. Voor elk wat wils.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Precies Doreen/Doortje. Welkom dus!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Doreen. Ik ben 58 en ben/voel me ook een beginneling. Hier is voor iedereen wel een plaatsje en iedere vogel zingt zoals hij gebekt is. Gewoon omdat vogels niet schrijven... denk ik...?? :(

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Doreen. Puur uit nieuwsgierigheid: noem je jezelf in het dagelijks leven Doreen of Doortje?

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Doreen. Puur uit nieuwsgierigheid: noem je jezelf in het dagelijks leven Doreen of Doortje?
Hoi debutant, Ik noem mezelf Doortje. De naam was al gebruikt, vandaar Doreen.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! In welk dialect schrijf je?
Hoi Zjors, Ik schrijf in het dialect van NW Overijssel.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Doreen. Zjors, je bent me net voor met die vraag. Ik vind het altijd leuk als mensen in dialect (kunnen) schrijven.