Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

even voorstellen. beginner

Hoi allemaal ik ben beginner ( ilona) Ik ben 32 jaar getrouwd en heb 2 kinderen (7&9) Zoals me naam al zegt ik ben een beginner. Sinds kort heb ik het schrijven ondekt. Ik hou van lezen maar vind het altijd jammer als het boek uit is. Vooral als het series zijn, en je echt met de hp meegaat leven. Zelf lees altijd fantasy boeken. Ik ben nu bezig met me eerste boek. Het verhaal is onder tussen wel wat veranderd. En ik moet nog dingen uitwerken. Ik zal binnenkort een stukje plaatsen. Alleen ik ging net door het forum clichés. .... en ik maak me schuldig aan veel clichés. Oeps.:-( ik ga nog maar een keer brainstormen. En wat veranderingen aan brengen. Ik hoop hier veel kennis op te doen. Heb nu al veel aan de tips die ik bij anderen lees. Groetjes van ilona.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! En om een open deur in te trappen: je kunt alles wat je schrijft als oefening beschouwen. Ook forumposten. Schrijf dus eigennamen met hoofdletters (Ilona), vermijd het woordje 'me' waar het 'mijn' moet zijn en zet de spellingscontrole aan. Zodra er een rood streepje onder bijvoorbeeld 'ondekt' komt, weet je dat je iets fout hebt gedaan ;)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Ilona, welkom. Je bent niet de enige beginner. Het is net wat Anaïd zegt: je kunt alles wat je schrijft als oefening beschouwen, doe ik ook. Daarom wil ik nu vragen aan Marc: wat heeft jouw konijn (afbeelding) toch op zijn koppie, is dat een stroopwafel? Zo te zien dan wel een dikke! Mag ik dit hier wel vragen? Zo nee, dan is het een beginnersfout! Prettige dag allemaal.

Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Spelling is inderdaad mijn zwakste punt. Hoeveel ik ook verbeter er sluipen altijd foutjes in. Alleen op mijn telefoon heb ik geen spellingscontrole. Ik zal dus maar niet meer vanaf mijn telefoon berichten versturen voor de zekerheid. Groetjes van Ilona

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
En als je dan na jaren al vele boeken hebt gepubliceerd, dan moet je je naam weer veranderen. Lekker handig. :p Welkom. En Sabine_xlove, hoe kun je dan in vredesnaam lezen? Of heb ik zulke slechte ogen.