Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

voorstellen Nuria

Door zwangerschap moest ik mijn pen voorlopig opbergen. Nu de kleine, een heel lief en schattig meisje is geboren ben ik weer wezen gaan schrijven. Mijn naam is Nuria en ben getrouwd met Johan. We hebben nu drie heerlijke kinderen van vier weken, 3,5 jaar en 8 jaar. We wonen in Gelderland. Ik ben begonnen met schrijven van kleine verhaaltjes toen ik moeder werd voor de eerste keer. het is nu 8 jaar maar door vele gebeurtenissen in mijn leven is mijn spelling en grammatica niet ontwikkeld geweest. Maar hoop met schrijf lessen te verbeteren. Mijn inspiratie om te gaan schrijven is dat ik heel veel kijk naar dagelijkse dingen die kinderen meemaken op school, opvang, op het werk van hun ouders etc. Veel informatie krijg ik van de ouders zelf omdat ze weten dat ik er over schrijf. De meeste verhalen zijn vertaald uit een verhaal wat daadwerkelijk is gebeurt maar ook wat uit mijn eigen fantasie komt

Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nuria! Gefeliciteerd met de nieuwste aanwinst :-) Spelling en grammatica kan je aanleren, de innerlijke drang om te schrijven niet. Ik zie er naar uit om wat van je te lezen. gr. marc

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en gefeliciteerd met je meisje. We zullen je taalvaardigheid even rap bijspijkeren. We beginnen met Dada - Doeda - Diba. Dan Mama - Baba. Dan Sophisticated Progression. Dan een hele zin. "Ik graag een beschuitje-roomboter met melkchocoladehagelslag."

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nuria, Welkom en van harte gefeliciteerd! Ik heb respect voor je. Voor je drang om te schrijven en op de manier waarop je dit wilt doen; door contact te hebben met ouders, door naar hun verhalen te luisteren en door goed om je heen te kijken. Goed zo!