Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Aangenaam kennis te maken (ookwelbekendalsmarc)

Hallo leden van Schrijven online, Na het lezen van een aantal boeiende fragmenten op deze website heb ik besloten om een profiel aan te maken en hopelijk wat van de aanwezigen hier te leren. Dan is het ook wel netjes om een korte introductie te geven: Geboren op zeer jonge leeftijd en inmiddels al geruime tijd samen met vrouw en kinderen zoek ik een uitweg uit de dagelijkse sleur van het bestaan door te dagdromen over het leven en de bijbehorende beslommeringen. Niet perse mijn beslommeringen want die zijn al echt genoeg maar vaak gekke, soms pijnlijke, en (voor mij) ontroerende belevenissen. Tijdens mijn busreizen van en naar werk verschuil ik mij in mijn denkbeeldige wereld en lach ik soms hardop over wat er zich daar allemaal afspeelt. Dit tot enige verontrusting van mijn medereizigers. Soms ga ik bij Starbucks of Coffee Company zitten met mijn laptop en doe ik alsof ik aan een meesterwerk schrijf. Meestal speel ik Bejeweled. Ik hoop te delen in jullie gedachten en soms een nieuwe kijk te geven op een verhaal of gedicht en nodig jullie van harte uit om dit ook bij mij te doen. Met vriendelijke groet, Marc