Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen, Debora...

Hi allemaal! Bij deze zal ik mij even voorstellen... Mijn naam is Debora (zonder H!) en ik woon samen met mijn man en twee kinderen in Moordrecht. Dit jaar ben ik 30 geworden... Schrijven doe ik al sinds ik een pen kon vasthouden en heb een duidelijke voorliefde voor boeken. Ik schrijf voornamelijk gedichten, "momenten van gevoel". Ook ben ik met een boek bezig. Tot voor kort heb ik ruim 7 jaar in een erkende boekhandel gewerkt. En nu wil ik mij graag helemaal richten op het schrijven en hopelijk mijn boek afmaken. Heb al meerdere uitgevers benaderd met mijn gedichten, maar tot nog toe zonder succes. Gelukkig ben ik een doorzetter en zit het schrijven in mijn bloed, dus wij gaan gewoon vrolijk verder... Verder lees ik graag en veel (hoorde ook bij mijn werk) en speel ik viool en gitaar. Daarnaast teken ik ook nog. En ben bezig met een cursus calligrafie. Een veelzijdige creatieveling! Ben gecategoriseerd tot de hooggevoelige personen van deze wereld en daarmee echt een gevoelsmens. Oh, en mijn lievelingskleur is geel! Dank je wel... Groet Debora.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel debutant, was meer zelfbehoud, eerlijk gezegd. En nu zit ik in een positie dat ik kan doen wat bij mij hoort, schrijven... Was wel moelijk om dat stukje van mijzelf los te laten. Was een gedreven boekenverkoopster en hield van mijn vak. Maar de vrijheid die ik nu heb...

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het ook moedig, Debora (ook al zou het honderd keer vanwege zelfbehoud zijn dat je je baan opgaf). Wellicht dat je ons vanuit je vorige vak nieuwe inzichten kunt verschaffen. Welkom!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jij ook, dank je wel voor het welkom en het compliment, Helga! En praten over boeken.., ja dat kan ik wel! ;) Ik stap nog steeds graag een boekenwinkel binnen om op de hoogte te blijven vd nieuw uitgebrachte boeken. En ik betrap mij er nog steeds op dat ik dan loop recht te leggen, haha!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je dan toch aan het rechtleggen bent, wil je dan even onze boeken bovenaan op de zichtstapeltjes leggen? :D Welkom hier!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Debora, En dat je hier ook maar veel plezier mag hebben. Ook wens ik je succes bij het vinden van een uitgever, je zegt zelf al dat je een doorzetter bent, en je weet de aanhouder wint. :nod:

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Debora, welkom hier :) Zonder H, wordt dat dan zovaak verkeerd geschreven?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, echt! Ook al schrijven ze een reactie op een stukje van mij, waar toch staat Debora zonder H. Zelfs al kennen ze mij al jaren... (blijkbaar niet goed genoeg!) Vind het nooit zo leuk! Mijn moeder heeft mij deze mooie naam gegeven, maar zonder H (nederlandse versie!). Ik dacht laat ik het er gelijk maar bij zetten... Het is ook een beetje een grapje van mij geworden in de loop der jaren, vandaar.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Deborah, Fantastisch dat je zo zeker bent van je eigen kunnen dat je je baan hebt opgezegd! Hoe vaak verzucht 'men' niet, nadat een ander als een vrije vogel het luchtruim boven die droge kantoorbaan heeft verkozen "Had ik maar...". Verstandige keuze van jou; jij zult je dat nooit hoeven afvragen. Je bent blijkbaar een sterke vrouw. Ik wens je veel spirit en doorzettingsvermogen toe. En wilkommen op de site. Ben zelf ook een verse augurk uit het blik.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hihi, ik zie het alweer misgaan met die naam van je (zie hierboven). Klaarblijkelijk is die toevoeging inderdaad niet voor niets, en dan nog helpt het niet altijd. Daarom dus, welkom Debora (zonder H).

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha! Ja, zelfs dan nog gaat het fout! Maar vind het hele berichtje wel leuk, dus het is vergeven. ;) Maar het moet niet weer gebeuren! Nee, geintje, je doet er blijkbaar niets aan... Of ik een sterke vrouw ben, ach ik praat mezelf wel graag sterk ja, als het nodig is. Als je begrijpt wat ik bedoel... Of ik het ben, tja, daar ga ik mij niet over uitlaten, dat mogen de mensen om mij heen doen.