Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen (Riny)

Hallo allemaal, Mijn naam is Riny. Sinds een maand ben ik al aan het struinen op diverse sites van Schrijven Online. Ik heb al eens geschreven dat ik mijn ogen uitkeek; daardoor voelde ik me ook een beetje gluurderig en dat gaf geen goed gevoel! Omdat ik mijn naam zag staan gaf ik ook wel eens heel voorzichtig commentaar .....Ik vind het leuk om te schrijven: verslagje van een dagje uit en dat is het dan wel. Ik lees graag, maar om zelf een boek te schrijven? Rammelderammel op de computer en dan een boek? Sinds ik Schrijven Online lees, weet ik wel beter; denk een beetje te begrijpen hoe de vork in de steel zit. Daarnet heb ik me aangemeld voor de cursus: Ontdek je schrijftalent. Ik ben erg benieuwd, het zal wel anders zijn dan Nederlandse Handelscorrespondentie! Enfin, ik stort me in het avontuur! Leven jullie een beetje met me mee? Prettig weekend!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Thérèse, het is soms een beetje zoeken, enne ...... hoe plak ik een plaatje op dat grijze hoofd? Groetjes, Riny

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank allemaal voor het welkom! Een vraag aan Thomach en Johanv: onder jullie welkom staat een grijze regel, hebben jullie die er zelf onder gezet? Ik kom ze wel eens meer tegen en ik lees ze nog steeds met aandacht.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De vraag is wel niet aan mij gericht, maar ik heb het even opgezocht via mijn profiel. ;) Mijn profiel > bewerken > onderschrift. En ja, die tekst kan je zelf kiezen/plaatsen.