Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Emielboven

Heyhallo mensen, Ik ben Emielboven en ben 16 jaar. Ik schrijf veel maar dat wordt ook regelmatig afgewisseld met het schrijven en tekenen van strips, het bedenken en vormgeven van bordspellen en andere creatieve dingen. Dus ik ben eigenlijk een soort bij elkaar geraapt zooitje artistieke vaardigheden zonder verder enig nut op deze wereld. Ik ben hier op aanraden van, de onder jullie bekende, Diana Silver naartoe gekomen. We zaten eerst op een ander forum en daar kreeg ik van haar altijd de beste feedback op mijn schrijfsels. Toen ging ze weg en heb ik nog wel een mailtje gekregen over dit forum maar heb ik er in de eerste instantie geen aandacht aan besteed. Maar gister dacht ik daar weer aan toen ik weer eens wat aan het schrijven was dus heb ik even wat rondgeneusd hier over het forum en besloten een account aan te maken. Dus... zodoende. Ben ik iets vergeten?

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, 'bij elkaar geraapt zooitje artistieke vaardigheden zonder verder enig nut op deze wereld', welkom! :D

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
citaat: 'maar dat wordt ook regelmatig afgewisseld met het schrijven en tekenen van strips, het bedenken en vormgeven van bordspellen en andere creatieve dingen.' Wat leuk en interessant. Welkom en veel plezier hier!

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom emielboven... En eigenlijk kunnen we ons allemaal afvragen wat ons nut om deze godvergeten aardkloot is. Als je vanuit de geschiedenis bekijkt zijn we allemaal niet meer dan "dust in the wind" ;) Doet me trouwens denken aan een monoloog "Borderline bvba"... Op een gegeven moment zegt het personage daar: "Wij vinden ons allemaal zo godverdomme belangrijk. We denken dat het hier allemaal om ons gaat... Awel, dat vraag ik me nu eens af... Hoe de wereld er zou uitzien zonder ons!"