Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag allemaal (Inge Vanderhaeghe)

Hallo mede-SOLlers, Mijn naam is Inge, ik ben 40 jaar jong, werk in de sociale sector en woon met twee schatten van poezen in het levendige Gent te België. Ik houd van terrasjes doen op warme lente-avonden (wat nu wel wat pech is :-)), Gentse Feesten, honderduit kletsen met vrienden, muziek, koken, dieren, mezelf ontplooien, yoga, lekker lui zijn en mijn zin doen en natuurlijk ook van schrijven en lezen. Stephen King is en blijft voor mij 'the master'. Tegenwoordig ben ik aan de Karin Slaughters. Mo Hayder is ook een favoriet. Duidelijk thrillerfanaat dus. Maar ik lees ook wel eens non-fictie over voeding en psychologie en gewone romans (Herman Koch, Philppe Claudel, Renate Dorrestein,... om maar iets te noemen). Zonet heb ik voor het eerst iets gepost op dit forum, namelijk mijn versie van Hoofstuk 2 van de Crowd Novelle genaamd Screenshot. Schrijven doe ik al enkele jaren, vooral kortverhalen voor mijn eigen plezier. Maar dan komt er toch een moment dat je je werk graag eens door een ander paar ogen laat lezen. Aanvankelijk vrienden (lekker veilig :) ) En na hun enthousiaste reacties dan toch eens hier en daar een wedstrijd. En zo kom ik nu hier terecht. Deze Crowd Novelle, vind ik een originele en spannende manier om weer eens een stapje verder te gaan in mijn schrijfproces. Het kan alle richtingen uit en ik ben heel benieuwd wat hier over een jaar gaat uitkomen. Schrijven moet voor mij vooral een plezante en ontspannende bezigheid blijven en deze formule leent zich daar bij uitstek voor. Daarnaast hoop ik natuurlijk hier ook een en ander van bij te leren. Alvast veel plezier en succes aan mijn mede-schrijvers en aan de jury van het avontuurlijke Screenshot! Vriendelijke Groeten, Inge

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Inge, welkom! Na Brugge blijft Gent voor mij de mooiste stad van België... Heb er zondag jl. nog een voorstelling gespeeld :D