Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen: yvonnepvisser

Ik ben Yvonne Visser, 54 jaar, getrouwd en heb drie geweldige kinderen van 22, 20 en 18 jaar die allemaal nog thuis wonen. Schrijven is mijn passie en mijn uitlaadklep. Helaas maak ik mijn boeken nooit af. Ergens in het proces raak ik mijn interesse kwijt of ik bedenk zoveel nieuwe plotwendingen dat ik vastloop. Heeft misschien iets te maken met mijn ADHD. Mijn "sterke" kant is dat ik makkelijk een schrijfstijl van iemand adopteer. Tegelijkertijd vind ik het ook een zwakke kant, want: wie ben ik? Hoe schrijf ik? Het maakt me niet uit wat ik schrijf. Ik vind kinderverhalen net zo leuk als chicklit of thrillers. In 2005 heb ik borstkanker gehad. Mijn dagboekje uit die periode heb ik zelf uitgegeven. De reacties waren zonder uitzondering positief. Voor belangstellenden stel ik inmiddels een PDF beschikbaar. De crowd novelle leek mij de ideale manier om nu eens bij de les te blijven. Het schrijven van 1 hoofdstuk is lekker overzichtelijk en het biedt elke maand een nieuwe kans. Wie meer wil weten: vraag gerust!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Yvonne... I can relate... Ik heb tonnen stukken die nooit afgeraakt worden... Het vergt veel wilskracht denk ik om bij de les te blijven... Momenteel alweer vijf jaar bezig met een roman ;) (Heb ook weinig tijd)... Dus welkom alvast... Nog vrij jonge kinderen dat je hebt trouwens.