Even netjes voorstellen: Melissa Skaye
Hai forumleden,
Ik ben Melissa Skaye. Mam van twee kanjers die nu 12 (m) en 16 (j) zijn.
Ik ben dol op lezen, maar ook gekmakend dol op schrijven.
Ik ben nu ruim acht jaar in de weer met mijn uit de hand gelopen hobbie :D
Na zelf mijn fantasyreeks te hebben uitgegeven, is het stokje van me overgenomen.
Hier ben ik ontzettend blij mee, want uitgeven is een vak apart. Uitgeverij Zilverspoor
geeft de reeks vernieuwd uit en eind juli 2013 verschijnt deel 1 van Jeremy Jago, in een nieuw
jasje. Deel 2 volgt eind dit jaar, deel 3 staat voor april 2014. Omdat Zilverspoor de reeks wil laten
vertalen, is er gekozen voor een pseudoniem als achternaam. Mijn eigen achternamen 'bekken' namelijk
niet zo lekker.
Mijn thriller Virtuele tango is in handen van Uitgeverij Ellessy. 21 maart heb ik een geweldig leuke
boekpresentatie bij boekhandel Stumpel gehad, en nu is de thriller overal verkrijgbaar. Achter deze thriller steekt een heel verhaal opzich. In het kort: ik werd in 2009 door een uitgeverij benaderd nav een kort thrillerverhaal dat ze online hadden gelezen. Ze vonden het goed en vroegen om een heel manuscript. Na een jaar van hard werken werd het alsnog niets. Er volgde weer een andere uitgeverij, en wederom na een jaar herschrijven: tranen met tuiten en weer geen publicatie. Toen was ik het zo zat dat ik, op de gok, de eerste tien bladzijden op Tenpages.com heb gezet. Dat was zweten en veel spanning, maar binnen twee maanden had ik de gevraagde 2000 aandelen en toen kwam uitgeverij Ellessy op mijn pad. Die was erg enthousiast en nu staat dan eindelijk, na totaal drie jaar, dat boek in mijn kast :D
Ik had een enorme NTL stapel, maar kwam, mede door mijn eigen schrijven, niet aan lezen toe.
Had er de rust niet voor. Maar soms moet je die rust nemen, dus ik heb inmiddels een boek van Harlan Coben gelezen.
Het laatste boek van Tess Gerritsen kan ik ook als gelezen aanvinken, die lag al schandalig lang op me te wachten.
Maar ik moet nog steeds het vijfde boek van Karen Rose lezen (er is allang een zesde geloof ik?) een paar boeken van
James Patterson, en zo nog wel meer. Gelukkig hebben boeken geen pootjes en wordt het vanzelf weer eens vakantie :)
Groetjes,
Melissa
Oh woaw, een Tenpages
Ha Melissa!
Nou, zie ik je hier ook weer
Melissa Skaye zal dan wel het
Welkom.
Van harte welkom.
Dag Melissa, proficiat met je
Hoi Melissa, welkom op het
Welkom hier en veel plezier
Hai! Welkom op deze Site!