Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

verlorenletters - had ik me al voorgesteld?

Hoi! Ik ben al een tijdje lid maar durfde nooit iets te posten op een enkel zenuwachtig berichtje na. Nu een tweede, dapperdere poging, want ik vind dit forum zo leuk en ik ken 'in het echt' niet veel mensen die schrijfambities hebben. Ik weet niet eens meer of ik me al eens voorgesteld had... dus bij deze. Want nu durf ik wel. Ik ben Roos (ja, nog eentje). Ik woon in Amsterdam en schrijf teksten voor een kleine theatergroep. Weet niet of ik daar een schaamteloos promotionele link voor neer mag zetten dus dat doe ik maar niet. Ik ben 23, studeer Nederlands (jaar 1, :o ). Ik lees graag teksten van anderen, schrijf ook met liefde maar weet nog niet goed waar mijn ambities op dit vlak liggen, naast de theaterteksten die ik schrijf. Wat ik nu schrijf zijn eh, ultrakorte verhalen, om het zo maar te noemen. Je vindt ze op m'n website www.roosvanrijswijk.nl (die mag wel toch?). Groetjes, Roos

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tuurlijk mag ie, er zijn mensen genoeg die hun www in de vaste tekst hebben (waar bij mij bladergoud staat - bladerwit vandaag trouwens!). Welkom Roos, veel schrijfplezier!

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier Verloren Letters, en...uh... mag ik bij je in de leer? Mensen, ik wil een ieder aanraden eventjes een kijkje te nemen in een andere wereld. De wereld van Roos van Rijswijk punt en el. Heb zojuist twee korte verhalen gelezen. De Zanger: prachtig! Puberen: geweldig! en komisch! Het is nu bijna half drie, dus ga ik maar eens de koude dekens verwarmen, maar morgen... Morgen lees ik zeker weer verder.