Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mathijs M.

Hallo allemaal, Waarschijnlijk wel zo netjes om me eerst even voor te stellen: ik ben dus Mathijs, uit het jaar 1984 en woonachtig in het mooie Brabant. Ik ben al een paar jaar bezig om een fantasy verhaal te schrijven, niet omdat ik het uit wil geven en al helemáál niet omdat ik bakken met geld eraan wil verdienen, maar gewoon omdat ik graag schrijf. Verder ben ik erg nieuwsgierig hoe ver ik kom met het schrijven van een volwaardig, samenhangend en hopelijk (redelijk) leesbaar verhaal. Mijn inspanningen hebben tot dusver geleid tot een "manuscript" (dat klinkt wat zwaar, maar dat is het technisch gezien wel geloof ik) van ruim vijftigduizend woorden. Nou is het schrijven van een leesbaar verhaal zo makkelijk niet, dus ben ik van plan om hier fragmenten te posten uit mijn manuscript, waarna de forumleden die zo ver door kunnen zagen als ze maar willen en ik hopelijk genoeg bij leer om het verhaal in zijn geheel te verbeteren. Ik moet zeggen dat ik al erg blij ben met de eerste reacties, waar ik nu al veel bruikbare hints en tips uit kan halen. Hopelijk komt het ooit zo ver dat ik kan zeggen dat mijn verhaal af is, maar tot het zo ver is heb ik nog een lange weg te gaan.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom en succes Mathijs! Waar je ook veel van leert: stukjes van anderen proeflezen. Als je begrijpt hoe anderen dingen oplossen helpt dat je eigen vaardigheden vooruit. En je ziet dingen eerder die je misschien zelf ook 'fout' doet.