Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eva Incognito

Hallo, Hier is Eva Incognito (dat rijmt nog ook, haha!) Per toeval kwam ik op Schrijven Online terecht en mijn interesse was meteen gewekt, want ik zou altijd nog wel eens een boek willen schrijven. Zo af en toe begin ik eens aan een verhaal, maar dat blijft vervolgens steevast op de plank liggen vanwege gebrek aan techniek en inspiratie. Lezen is al van kleins af aan mijn liefste bezigheid geweest en mijn droom kwam uit toen ik werk vond in een boekwinkel: de hele dag met je neus tussen de boeken, wat wil een mens nog meer? :D Nadeel is dat ik zoveel boeken voorbij zie komen, dat ik me wel eens ontmoedigd afvraag over welk onderwerp er nu nog géén boek geschreven is! Ik hoop dat ik hier toch de nodige inspiratie op kan doen, wie weet wordt dan mijn volgende droom ook ooit nog eens waar...

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn klomp is gebroken. Hoe rijmt hier iets? Ik weet niet of ik nu nog wel kan slapen van de frustratie. Jullie worden hartelijk bedankt!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Eva. Ik ben ook niet van de poëzie, maar ik ben het helemaal met Diana eens. 'Hallo, hier is Eva incognito' rijmt voor geen meter. :rolleyes:

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je, Raages. Maar oh! Ik snap hem nu ^.^ Ja, ik zie het, maar het is wel een beetje potten en pannenrijmelarij. Wat jou natuurlijk geen spat minder welkom maakt, dus negeer ons vooral =)

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Eva. Over jou is nog geen boek geschreven.
Hee, goeie tip, bedankt! :) En voor alle niet-rijmelaars: hallo - incognito, volgens mij rijmt dat gewoon hoor. Maar rijmen is natuurlijk wel iets anders dan dichten, dat staat als een paal boven water! :D Trek je er vooral niets van aan verder, het was gewoon een lollige ingeving, meer niet.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heks, Tyrannosaurus Rex, flex... Wat mij meer zorgen baart is dat Diana blijkbaar een relatie heeft gehad met een minderjarig eendje.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Latex En hij lijkt er alleen maar op!
Dus jij valt op kerels die wat weg hebben van minderjarige eendjes? *poetst snavel*

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Hier is Eva Incognito (dat rijmt nog ook, haha!)
Eva, je hebt de kampioenen van de Off-Topic kletskousen op visite in je Topic. Ik zal ze even tot orde roepen. Ik ben namelijk nooit Off en altijd On. :ontopic: Mooi begin voor je boek. Er was eens een eend op SOL Yrret heeft altijd LOL Diana kan niet rijmend lezen Want To rijmt toch altijd op Lo Zie zo, bij deze maar weer eens bewezen. :ontopic: Deze is voor mijzelf. We vieren je Welkom heel uitbundig.