Ik ben Nikwi en wie ben jij?

Jij bent belangrijk voor mij. Want als jij mijn verhalen niet leest, dan schrijf ik het alleen voor mijzelf. Het liefst schrijf ik voor jou. Mijn onderwerpen verschillen met de week. Het gaat af en toe over serieuze zaken, discriminatie en hebzucht. Maar ik kan ook af en toe een leuk onderzoek er tegen aan gooien zoals afslank kuren en kraslot onderzoekjes. Je kunt mij volgen op facebook: *** ALLES wat ik hierop zet is naar mijn mening en naar mijn eigen onderzoek. Als je een stage plek hebt voor mij dan hoor ik dat uiteraard ook graag! 18 jaar en nog VOL met ideeën en motivatie !

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Even voorstellen is niet bedoeld om jezelf te promoten, maar om het begin van je aanwezigheid op het forum te versieren met wat achtergrond-informatie. Zowel de titel als de tekst van je stukje klinken als een oproep om lezers te werven. Misschien heb ik het mis, maar zo komt het op mij wel over. De titel heb ik ingekort.
25 april 2013 - 20:51

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben Wolfke. Als je iets wilt laten proeflezen of informatie inwinnen, dan ben je hier op het forum aan het goede adres. Hoe kom je erbij dat je hier een stageplek zal vinden? Dit is een schrijfforum!
26 april 2013 - 1:21