Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Stefan

Hallo schrijvers en schrijfsters, Het schrijven begint zich, na 20 jaar sluimeren, aan me op te dringen. Aansluiting op dit forum leek me dus een logische keuze. Ik woon in Eindhoven met mijn gezin (mijn vrouw en tweeling) en houd van mountainbiken, hardlopen, filosoferen, vakanties en een goede dosis gezelligheid. In het dagelijks leven ben ik IT Architect, dus veel bezig met structuren en modellen. Qua schrijven: Momenteel ben ik bezig om de laatste hand te leggen aan een autobiografische roman, welke binnenkort landelijk gepubliceerd wordt. Ook volgt de Engelse vertaling van die roman, met internationale publicatie. Daarna wil ik beginnen aan een nieuw project. Dit wordt een fictie roman of een boek over persoonlijke ontwikkeling amerikaanse stijl (je weet wel, het soort boek dat je op het vliegveld tegenkomt). Hiervoor heb ik een gedichtenbundel en een roman geschreven die in zeer kleine kring uitgegeven zijn (30-40 personen). Ik hoop dat mijn passie voor schrijven door jullie informatie en inspiratie opbloeit en volwassen wordt. Ik hoop voor jullie hetzelfde te kunnen doen. Daarnaast overweeg ik nog het volgen van een paar cursussen, het lidmaatschap plus en/of het lidmaatschap op het magazine. Stefan