Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw hier: gedichten_gedachten

Heey allemaal, ik ben Daphne en ik ben al een tijdje geïnteresseerd in gedichten, sinds een paar jaar schrijf ik zelf gedichten. Ik was een tijdje gestopt met dichten maar sinds kort ben ik weer begonnen en heb ik er weer heel veel plezier in. Ik ben pas een beginneling dus ik zal wel nog veel moeten groeien in het schrijven van gedichten maar ik doe mijn best. Ik hoop dat jullie mijn gedichten leuk zullen vinden. Groetjes Daphne

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Daphne! Welkom hier! Ben zelf ook net nieuw maar denk dat je het hier prima naar je zin gaat krijgen.. Hoop snel wat van je gedichten te lezen.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Daphne, welkom hiero! Hoe oud ben je? Ik schrijf ook wel gedichten, maar het liefst van al romans... Laat maar iets lezen als je er klaar voor bent!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook benieuwd naar al jullie gedichten en verhalen! :) Ik heb bij proeflezen mijn eerste gedicht op deze site geplaatst: Duister Ik hoop dat jullie het leuk vinden :D En ik word dit jaar 17 :)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook benieuwd naar al jullie gedichten en verhalen! :) Ik heb bij proeflezen mijn eerste gedicht op deze site geplaatst: Duister Ik hoop dat jullie het leuk vinden :D En ik wordt dit jaar 17 :)
Ik worD. Het is: ik + stam. Voor meer informatie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Dt-fout. Ik maak hieromtrent ook veel fouten. Meestal omdat ik te gehaast typ. Allemaal niet erg, hoor.