Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tim Z.

Hallo, Ik ben Tim, 18 jaar oud en momenteel student Geschiedenis te Gent. Ik schrijf al sinds mijn vroege kindertijd verhalen, ik heb er altijd van gehouden dat te doen. Ik heb al enkele korte verhalen geschreven, waarvan ééntje ingestuurd voor Duizend Woorden, maar niet goed genoeg bevonden. Ik ben momenteel met een lang verhaal bezig, op dit moment 30 pagina's A4 ongeveer, maar ik ben nog lang niet klaar. Het is al wel meer dan ik ooit geschreven heb. Ik zit met wat moeilijkheden, qua schrijfstijl en het probleem om het verhaal spannend te houden. Ik hoop op deze site tips etc. te vinden om beter aan mijn verhaal te kunnen werken. Het gaat ook over iets wat nogal indruk op mij gemaakt heeft in persoonlijke sfeer, het is voor mij ook een manier geweest om het om te zetten naar een goede manier om ermee om te gaan. Ik hoop hier toch het een en ander te leren, want mijn stiekeme droom is toch om eens een boek te kunnen schrijven en publiceren. You can say I'm a dreamer...;-) Tim

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ha Tim Z.! Wees welkom hier tussen al die andere dromers. Want 'You're not the only one..." ;) En er zijn er al heel wat die hun dromen hebben verwezenlijkt en een of meerdere boeken hebben uitrgebracht. Dus: join our party! En heb veel schrijf-, lees- en leerplezier met ons. groetjes, Ariadne

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Tim, Ik hoop dat je het hier goed naar je zin zal hebben. En ben benieuwd naar een stukje van je verhaal in proeflezen.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Tim. Je hebt de duizend woorden wedstrijd al gevonden, er zijn hier meer te vinden waar je aan mee zou kunnen doen, om te oefenen.