Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: penvoerder

Hallo, héél even voorstellen: ik ben penvoerder Dat is het wel zo'n beetje. Verder heb ik een bijna-af manuscript, maar steeds als ik het nalees mankeert er wat aan. Wat te doen?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, penvoerder. Je kunt altijd een stukje plaatsen bij proeflezen, daar kun je om feedback vragen. Het is dan wel zo eerlijk om ook feedback op de stukken van anderen te geven. Daar kan je ook veel van leren, trouwens. Het forum staat vol met tips, en als je ergens toch niet uitkomt, dan kun je altijd een vraag stellen.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag penvoerder, je kan inderdaad blijven herschrijven, en hier op het forum heel wat bijleren door het lezen en posten.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Herschrijven kan je doen tot je een ons weegt... Soms moet je het opgeven... Een perfect boek bestaat immers niet. Welkom by the way :D

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Kies iemand uit waar je vertrouwen in hebt en laat die persoon meelezen. Sta open voor kritiek, maar blijf eigenwijs. Succes!

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijk dank voor uw fijne reacties. Anaïd zei: "Neem wat je geleerd hebt uit dit manuscript en schrijf een nieuw." Maar ik weet niet wat u daar mee bedoelt. Wat betekent: "* naam aan topictitel toegevoegd * ? Graag wil ik een stukje plaatsen en uw oordeel vragen, hoe moet ik dat doen?