Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Rikst

Hallo, ik ben Rikst. Ik ben al een tijdje lid en heb heel lang vooral meegelezen, maar ik stel me hier voor. Ik ben dus Rikst en ik ben op zoek naar de schrijfster in mezelf. Een paar jaar geleden ben ik begonnen met schrijven door een interessante schrijfwedstrijd. Na een paar succesvolle inzendingen bij schrijfwedstrijden is het schrijven wat naar de achtergrond geraakt. Ik hoop door hier te lezen en te reageren dat mijn schrijfambities bij mezelf blijven leven.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Rikst, de meeste mensen worden aangemoedigd na succes bij schrijfwedstrijden... Ik doe er zelden aan mee trouwens, omdat ik gewoon niet meer in staat ben om compact te schrijven... Mijn korte verhalen zijn dan over het algemeen ook al meteen een tienduizend woorden. Welkom by the way... laat maar van je horen bij proeflezen ;)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Rikst Ik hoop dat je hier veel inspiratie vindt, maar bezig zijn met schrijven doe je toch vooral door te schrijven, forums lezen over schrijven is niet genoeg! Succes :)

Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Thomach, Wolfke, ZENODotus en Galadriel: Dank! @ ZENODotus: Ik heb daar natuurlijk al wat rondgekeken, maar ik durf het nog niet aan om daar wat te plaatsen. Komt misschien nog wel een keer ;-) @ Diana: Klopt, je moet het ook vooral doen, maar er zit bij mij te weinig regelmaat in. Het lijkt wel dat ik soms vergeet hoe leuk is om te schrijven. Ik hoop door hier te lezen (en te reageren), dat ik minder snel vergeet hoe leuk het is om te schrijven. Leuk, zo'n welkom!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum, Rikst! Ik denk dat je hier zeker inspiratie zult opdoen.